Gebruik van de Website: De informatie op www.bestmatchbv.nl is gratis te gebruiken, zolang deze niet wordt gekopieerd, verspreid, of op andere manieren zonder toestemming wordt hergebruikt.
Hergebruik en Toestemming: Hergebruik van informatie is uitsluitend toegestaan volgens dwingend recht. Voor schriftelijke toestemming kunt u contact opnemen met Best Match Re-integratie.
Copyright en Eigendom: Tekst, foto’s en andere materialen zijn intellectueel eigendom van Best Match Re-integratie en mogen zonder schriftelijke toestemming niet worden hergebruikt.
2. Voorwaarden voor Arbeidsdeskundig Onderzoek, Tweede en Derde Spoor Trajecten, Outplacement en Coaching
Traject als Momentopname: rapportages en conclusies zijn gebaseerd op de belastbaarheid en situatie van de (ex-)werknemer op het moment van beoordeling. Wijzigingen in de belastbaarheid dienen aan de begeleider te worden doorgegeven.
Verantwoordelijkheid voor Gegevens: de rapportages zijn afhankelijk van de door (ex-)werknemer en (ex-)werkgever verstrekte informatie. Onjuiste gegevens kunnen leiden tot een onjuist advies, en correcties kunnen alleen binnen 5 dagen na oplevering worden doorgevoerd, mits deze op feiten gebaseerd zijn. Retrospectieve wijzigingen buiten deze termijn zijn niet mogelijk.
Informatief Karakter van Gesprekken: alle informatie verstrekt tijdens gesprekken binnen outplacement, coaching en het re-integratietraject heeft een informatief karakter. Coaches geven geen advies over uitkeringsaanvragen, financiële kwesties of gerelateerde zaken. Betrokkenen dienen zich voor dergelijke zaken tot een financieel adviseur of UWV te wenden.
Tarieven: de tarieven zijn vooraf vastgesteld, zoals afgesproken en vastgelegd op het aanmeldformulier dat door de opdrachtgever is ingevuld. Deze tarieven zijn vooraf bekendgemaakt via een offerte en/of reeds bekend bij de opdrachtgever voor aanmelding. Enkel binnen enkele dagen kan een aanvraag zonder kosten worden teruggetrokken.
3. Klachtenprocedure
Stap 1: Bespreking met Coach of Arbeidsdeskundige: bij een klacht over de dienstverlening wordt verzocht eerst in gesprek te gaan met de betrokken coach en/of arbeidsdeskundige.
Stap 2: Interne Klachtencoördinator: indien de klacht niet wordt opgelost, kan deze worden voorgelegd aan de interne klachtencoördinator.
Stap 3: Arbeidsdeskundige Beoordeling: mocht de klacht nog steeds niet naar wens worden afgehandeld, dan kan deze besproken worden met onze arbeidsdeskundige.
Deskundigenoordeel: bij onenigheid over het re-integratietraject kunnen betrokkenen een deskundigenoordeel aanvragen bij UWV. In het geval van coaching kan, indien nodig, een andere coach worden toegewezen.
Indienen van Klachten: klachten kunnen worden ingediend via info@bestmatchbv.nl, met als onderwerp “Klacht: Naam en Datum”.
4. Wijzigingen en Cookies
Aanpassingen in Voorwaarden: best Match Re-integratie behoudt het recht om deze algemene voorwaarden en de inhoud van de website op elk moment te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving.
Cookies: voor gebruiksgemak maakt de website gebruik van cookies. Deze kunnen door de gebruiker via de browserinstellingen worden uitgeschakeld, maar dit kan het functioneren van de website beïnvloeden.