Algemene voorwaarden


1. Intellectueel Eigendom
  • Gebruik van de Website: De informatie op www.bestmatchbv.nl is gratis te gebruiken, zolang deze niet wordt gekopieerd, verspreid, of op andere manieren zonder toestemming wordt hergebruikt.
  • Hergebruik en Toestemming: Hergebruik van informatie is uitsluitend toegestaan volgens dwingend recht. Voor schriftelijke toestemming kunt u contact opnemen met Best Match Re-integratie.
  • Copyright en Eigendom: Tekst, foto’s en andere materialen zijn intellectueel eigendom van Best Match Re-integratie en mogen zonder schriftelijke toestemming niet worden hergebruikt.
2. Voorwaarden voor Arbeidsdeskundig Onderzoek, Tweede en Derde Spoor Trajecten, Outplacement en Coaching
  • Traject als Momentopname: rapportages en conclusies zijn gebaseerd op de belastbaarheid en situatie van de (ex-)werknemer op het moment van beoordeling. Wijzigingen in de belastbaarheid dienen aan de begeleider te worden doorgegeven.
  • Verantwoordelijkheid voor Gegevens: de rapportages zijn afhankelijk van de door (ex-)werknemer en (ex-)werkgever verstrekte informatie. Onjuiste gegevens kunnen leiden tot een onjuist advies, en correcties kunnen alleen binnen 5 dagen na oplevering worden doorgevoerd, mits deze op feiten gebaseerd zijn. Retrospectieve wijzigingen buiten deze termijn zijn niet mogelijk.
  • Informatief Karakter van Gesprekken: alle informatie verstrekt tijdens gesprekken binnen outplacement, coaching en het re-integratietraject heeft een informatief karakter. Coaches geven geen advies over uitkeringsaanvragen, financiële kwesties of gerelateerde zaken. Betrokkenen dienen zich voor dergelijke zaken tot een financieel adviseur of UWV te wenden.
  • Tarieven: de tarieven zijn vooraf vastgesteld, zoals afgesproken en vastgelegd op het aanmeldformulier dat door de opdrachtgever is ingevuld. Deze tarieven zijn vooraf bekendgemaakt via een offerte en/of reeds bekend bij de opdrachtgever voor aanmelding. Enkel binnen enkele dagen kan een aanvraag zonder kosten worden teruggetrokken.
3. Klachtenprocedure
  • Stap 1: Bespreking met Coach of Arbeidsdeskundige: bij een klacht over de dienstverlening wordt verzocht eerst in gesprek te gaan met de betrokken coach en/of arbeidsdeskundige.
  • Stap 2: Interne Klachtencoördinator: indien de klacht niet wordt opgelost, kan deze worden voorgelegd aan de interne klachtencoördinator.
  • Stap 3: Arbeidsdeskundige Beoordeling: mocht de klacht nog steeds niet naar wens worden afgehandeld, dan kan deze besproken worden met onze arbeidsdeskundige.
  • Deskundigenoordeel: bij onenigheid over het re-integratietraject kunnen betrokkenen een deskundigenoordeel aanvragen bij UWV. In het geval van coaching kan, indien nodig, een andere coach worden toegewezen.
  • Indienen van Klachten: klachten kunnen worden ingediend via info@bestmatchbv.nl, met als onderwerp “Klacht: Naam en Datum”.
4. Wijzigingen en Cookies
  • Aanpassingen in Voorwaarden: best Match Re-integratie behoudt het recht om deze algemene voorwaarden en de inhoud van de website op elk moment te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving.
  • Cookies: voor gebruiksgemak maakt de website gebruik van cookies. Deze kunnen door de gebruiker via de browserinstellingen worden uitgeschakeld, maar dit kan het functioneren van de website beïnvloeden.